Serviciul nostru

Momentul meu de bună dispoziţie

Din cauza stresului și agitației din viața cotidiană, dar și în urma solicitării provocate de afecțiuni cronice precum boala Parkinson, persoanele afectate se simt adesea obosite, slăbite și dezechilibrate. În cele ce urmează, am reunit câteva sugestii pentru dumneavoastră privind modurile în care puteți crea momentul dumneavoastră de bună dispoziție, care vă permite să fiți mai relaxați în cursul zilei și să vă restabiliți echilibrul.

 

  • Fiecare săptămână trebuie să includă cel puțin o zi în care să vă luați timp pentru dumneavoastră. Eliberați-vă în mod deliberat de tensiuni și încercați să vă liniștiți. Scopul este să vă reîncărcați bateriile!
  • Mișcarea nu numai vă menține în formă, ci conferă avânt întregului organism. Astfel, nu mai rămâne timp pentru gânduri negative. Activitățile recomandate de către noi sunt joggingul, înotul, mersul nordic, ciclismul sau plimbările lungi în aer liber. Efectele secundare sunt o fortificare a musculaturii și o reducere a micilor depuneri de grăsime. În plus, aerul liber contribuie la un somn odihnitor.
  • Alături de mișcarea suficientă, trebui de asemenea să vă lăsați corpul să se odihnească. Recomandarea noastră: în căutarea căilor de refacere și destindere, faceți-i corpului dumneavoastră o favoare – printr-o baie relaxantă, cu esențe de baie plăcut mirositoare, ca de ex. levănțică, printr-un masaj profesional sau prin vizitarea unei saune. Tensiunile musculare pot fi astfel eliminate și dispoziția dumneavoastră este încărcată cu energie pozitivă.
  • De asemenea alimentația joacă un rol esențial. Răsfățați-vă din când în când cu mâncarea dumneavoastră preferată. În general, trebuie să aveți în vedere o alimentație sănătoasă și echilibrată, deoarece corpul nostru necesită vitamine și minerale suficiente. În plus, trebuie să aveți în vedere consumarea unei cantități suficiente de lichide (de ex. apă minerală, ceai neîndulcit pe bază de plante sau fructe, nectar de fructe amestecat cu apă minerală). Și acestea pot influența pozitiv starea de bine a corpului.
  • Întâlniți-vă cu prieteni și rude. Mergeți împreună la cinema, concerte și expoziții sau savurați împreună o cafea gustoasă într-o cafenea din apropierea dumneavoastră. În special contactele sociale, precum familia și prietenii, vă pot sprijini în etapele grele și stresante ale vieții și vă pot oferi susținere. Vă dorim să petreceți împreună momente frumoase de bună dispoziție.